Hopp til innhald

Brukardiskusjon:Ånund K

Frå Setesdalswiki
Versjonen frå 8. februar 2011 kl. 17:01 av Siri J (diskusjon | bidrag) (Fiksing og slikt :): ny seksjon)
(skil) ← Eldre versjon | Siste versjonen (skil) | Nyare versjon → (skil)

Velkommen

Du har nå vore på setesdalswiki nokre dagar og skrive litt. Eg vonar at du har likt det og at du vil halde fram med å skrive. Du har mykje verdifullt stoff å leggje inn. Og så er det triveleg for meg å sjå at setesdalswiki veks med artiklar som andre enn eg har skrive. Mvh --Harald Haugland 18. aug 2010 kl. 22:56 (CEST)

Valle kulturkommune

Eg la inn ei lenke til Valle kulturkommune i kommuneartikkelen. Du får lenka her og, så kan du skrive det du har på hjarta, og så kan vi eventuelt flytte til ein meir passande tittel etter kvart. --Harald Haugland 18. aug 2010 kl. 23:01 (CEST)

Fiksing og slikt :)

Hei Ånund K. Jeg tok sjansen på å snu litt om på den siste artikkelen din, og rydde i navnet slik at det ble bare en igjen ;) - håper jeg ikke har tråkket deg på noen tær... Det er ikke meningen! På gjenles! Mvh Siri J 8. feb 2011 kl. 16:01 (CET)