Hopp til innhald

Brukardiskusjon:Ånund K

Frå Setesdalswiki
Versjonen frå 18. august 2010 kl. 22:56 av Harald Haugland (diskusjon | bidrag) (velkommen)
(skil) ← Eldre versjon | Siste versjonen (skil) | Nyare versjon → (skil)

Velkommen

Du har nå vore på setesdalswiki nokre dagar og skrive litt. Eg vonar at du har likt det og at du vil halde fram med å skrive. Du har mykje verdifullt stoff å leggje inn. Og så er det triveleg for meg å sjå at setesdalswiki veks med artiklar som andre enn eg har skrive. Mvh --Harald Haugland 18. aug 2010 kl. 22:56 (CEST)